Din data de 8 aprilie 2011 publicația Gândul nu mai poate fi găsit la chioșcurile de ziare.
Cotidianul Gândul care aparține Mediafax Group se va dezvolta pe mediul online adoptând un model nou oferind astfel, cititorilor o "experiență digitală completă": online, pe iPad și pe mobil.
"Printre feature-urile ediţiei gândul de iPad se numără:
• Navigare simplă între secţiuni şi între articole, precum şi în interiorul galeriilor foto
• Posibilitate de lectură offline
• Opţiuni de share: utilizatorii pot trimite articolele pe e-mail şi pe Twitter sau le pot recomanda pe Facebook direct din aplicaţie
• Alerte de breaking news" , afirmă redactorii pe site.
De asemenea, tot din data de 8 aprilie 2011, ziarul Gândul " va lansa noua versiune a site-ului gândul.info, cu un layout restilizat şi funcţionalităţi menite să îmbunătăţească experienţa utilizatorilor. Dosarele speciale pe evenimente, optimizarea şi conţinutul multimedia şi interactiv îmbogăţit (infografice interactive, video şi live video) sunt câteva dintre noile elemente create în beneficiul cititorului."
"Gândul" e cel de-al doilea titlu important care nu va mai apărea pe hârtie, după ce "Cotidianul" (Realitatea-Caţavencu) a rămas doar cu ediţia on-line, la sfârşitul anului 2009. Analistul media Iulian Comanescu a scris pe blogul personal că această schimbare face parte dintr-o serie de restructurări pe care Adrian Sârbu, patronul trustului, le va efectua la Mediafax Group.
No comments:
Post a Comment